Tarieven 2024
EUR 115,- voor een sessie van 60 minuten op de praktijklocatie in Amsterdam-Noord (NSDM) of (desgewenst) een online sessie van 60 minuten via Zoom / Teams.
Wachtlijst
Wanneer je contact opneemt streef ik ernaar om je binnen een dag te antwoorden. Momenteel is er geen wachtlijst, dat betekent dat je- afhankelijk van jouw agenda - meestal binnen twee weken terecht kunt.
Vergoedingsmogelijkheden
Aanvullende zorgverzekering
Mijn behandeling wordt door de sommige zorgverzekeraars (deels) vergoed vanuit het aanvullende pakket (psychosociale hulpverlening). Neem altijd eerst contact op met jouw zorgverzekeraar om de vergoedingsmogelijkheden na te gaan.
Eigen bedrijf | Freelancer | ZZP
Wanneer je zzp-er bent is personal coaching vaak de beste oplossing. Fiscale aftrekbaarheid en aftrekbaarheid als beroepskosten maken deze optie ook financieel aantrekkelijk. Wanneer je gebruik maakt van deze optie wordt 21% BTW in rekening gebracht.
Werkgever | Vitaliteitsbudget
Het vitaliteitsbudget is een snel groeiend fenomeen in cao’s (collectieve arbeidsovereenkomsten) in Nederland. Het vitaliteitsbudget biedt werknemers de kans om actief te investeren in hun gezondheid en welzijn. Vraag aan je leidinggevende of HR afdeling wat voor vitaliteitsbudget je mag gebruiken per jaar. Maak een plan om het vitaliteitsbudget in te zetten en bespreek dit, bijvoorbeeld werken aan het verminderen van stress en het vergroten van je mentale draagkracht.
Werkgever | Persoonlijk Ontwikkelingsplan Budget
Een Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP) budget is een gereserveerd bedrag dat werknemers kunnen gebruiken voor hun professionele én persoonlijke ontwikkeling. Een van de grote voordelen van een POP-budget is dat het zowel ingezet kan worden voor professionele ontwikkeling maar door werknemers ook gebruikt kan worden voor persoonlijke groei en welzijn. Vraag aan je leidinggevende of HR afdeling wat voor POP- budget je mag gebruiken per jaar.
Privacy
Onze gesprekken zijn strikt vertrouwelijk en vallen onder het beroepsgeheim. Daarnaast voldoet mijn praktijk aan de richtlijnen die gelden binnen het kader van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) en bestaande regels over privacy in de zorg. Dit houdt onder andere in dat de praktijk de gegevens met betrekking tot je behandeling zo veel mogelijk verwijderd nadat deze is afgelopen. Je kunt ten alle tijde je gegevens bij ons opvragen of laten verwijderen. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van het privacybeleid neem dan even contact op.
Klachtenregeling
Ondanks de zorgvuldigheid waarmee ik te werk ga, kan er onvrede of een klacht ontstaan. We kunnen in samenspraak tot een passende oplossing komen. Voorbeelden van oplossingen zijn aanpassing van het behandelbeleid, doorverwijzing naar een collega of herstel van een gemaakte fout. Als we er onderling niet uit komen, is het mogelijk om contact op te nemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van erisietsmisgegaan.nl.
Klik hier voor uitleg over de procedure.
Cliëntscore
Deze score is afkomstig van de Consumer Quality Index, een meetinstrument waarmee zorgaanbieders de tevredenheid van cliënten in kaart kunnen brengen. Het betreft de gemiddelde score op basis van een enquete die na behandeling door een samenwerkingspartner wordt toegestuurd aan clienten. Het responsepercentage ligt tussen de 20-30%.